• 1397/04/03 - 13:09
  • - تعداد بازدید: 659
  • - تعداد بازدیدکننده: 214
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
ملک عسکری زاده:

اخذ خدمات مناسب حق ارباب رجوع است.

سرپرست اداره توسعه و مدیریت منابع سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس گفت: مردم سرمایه نظام اسلامی هستند و ایجاد شرایط مطلوب و ایجاد فضای مناسب جهت اخذ خدمات از دستگاه حق اریاب رجوع است.
















سرپرست اداره  توسعه و مدیریت منابع سازمان سیما ،  منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس گفت: مردم سرمایه نظام اسلامی هستند و ایجاد شرایط مطلوب و ایجاد فضای مناسب جهت اخذ خدمات از دستگاه حق اریاب رجوع است.


به گزارش روابط عمومی سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس عسکری زاده بیان کرد: مهم ترین اصل تحول در سازمان ها مشتری مداری و حفظ ارزش و کرامت مردم و جوابگو بودن به آنان به عنوان یک وظیفه است.


وی اذعان کرد: آنچه باعث موفقیت سازمان در پیاده سازی طرح تکریم ارباب رجوع گردیده است در درجه نخست اعتماد کامل به نقش و جایگاه مشتری و ارباب رجوع و بقاء و تداوم کاری سازمان در درجه بعد ایجاد ساختاری سازمانی بر مبنای مشتری مداری و مشتری محوری  است.


عسکری زاده اظهار کرد: به همین منظور سازمان سیما ،  منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس اقدام به ایجاد فضای مناسب در ساختمان اداری جهت انتظار ارباب رجوع نموده است.


وی در ادامه خاطر نشان کرد:  نصب یک دستگاه کولر ، یک دستگاه تلویزیون LCD ، یک دستگاه آبسرد کن و یک دستگاه واکسن کفش در همان فضای ایجاد شده از اقدامات سازمان جهت رفاه هر چه بییشتر ارباب رجوع است.


عسکری زاده گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع  نصب تابلو راهنما ورودی ساختمان ، نصب تابلو  راهنما بر سردرب اتاق ها ی محل کار مسئولین واحدها و بخش ها، نصب نام و نام خانوادگی و پست سازمانی متصدی انجام کار بر بالای سر محل کار مسئولین جهت اطلاع کامل ارباب رجوع ، فرم نظر سنجی از ارباب رجوع درباره کیفیت خدمات دهی و چگونگی برخورد کارکنان با ارباب رجوع را از دیگر اقدامات سازمان است .


 


Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

 
  

  • گروه خبری : درج خبر
  • کد خبر : 5363
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید