رئیس سازمان سیما منظر در خصوص پلاک کوبی و شناسنامه دار شدن تابلوهای تبلیغاتی
مدیر عامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری گفت : به منظور ساماندهی و یکپارچه سازی سازه های تبلیغاتی که بیش از ۲ سال در حال اجرا بود تاکنون بیش از ۳۰۰ سازه تبلیغاتی بارکد دار شد این طرح برای سازه هایی همچون بیلبورد...
مدیر عامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری گفت : به منظور ساماندهی و یکپارچه سازی سازه های تبلیغاتی که بیش از ۲ سال در حال اجرا بود تاکنون بیش از ۳۰۰ سازه تبلیغاتی بارکد دار شد این طرح برای سازه هایی همچون بیلبورد ،استرابورد،لمپست و پایه پنل اجرا شد. شهرام آرمان گفت : با توجه به اینکه تعداد تبلیغات و حجم زیاد تبلیغات در سطح شهر بالاست و تاثیراتی که این تابلوها بر تصمیم گیری مردم دارند ساماندهی و بارکد دار شدن تابلوهای تبلیغاتی امری ضروری است. در ادامه ایشان بیان کرد: تبلیغات اگر به موقع ،درست و هدفمند انجام نشود نتیجه ای معکوس برای صاحب آگهی خواهد شد در بسیاری از موارد به دلیل نبود ساماندهی باعث ایجاد مشکلاتی برای مخاطبان می شود . در همین راستا تلاش میکنیم ساماندهی هر چه بیشتر تابلوهای تبلیغاتی موجود را در سطح شهر افزایش دهیم که موجب هماهنگی و مطلوب تر شدن چهره شهر می باشد. وی ادامه داد : قطعا ساماندهی تابلو های تبلیغاتی ضمن جلوگیری از آشفتگی بصری سلامت روح و روان شهروندان و نظم بخشی به المان های بصری موثر است. 🔖روابط عمومی سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس
نظر دهید