سرپرست اداره توسعه و مدیریت منابع سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس گفت: مردم سرمایه نظام اسلامی هستند و ایجاد شرایط مطلوب و ایجاد فضای مناسب جهت اخذ خدمات از دستگاه حق اریاب رجوع است.
به گزارش روابط عمومی سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس عسکری زاده بیان کرد: مهم ترین اصل تحول در سازمان ها مشتری مداری و حفظ ارزش و کرامت مردم و جوابگو بودن به آنان به عنوان یک وظیفه است.
وی اذعان کرد: آنچه باعث موفقیت سازمان در پیاده سازی طرح تکریم ارباب رجوع گردیده است در درجه نخست اعتماد کامل به نقش و جایگاه مشتری و ارباب رجوع و بقاء و تداوم کاری سازمان در درجه بعد ایجاد ساختاری سازمانی بر مبنای مشتری مداری و مشتری محوری است.
عسکری زاده اظهار کرد: به همین منظور سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس اقدام به ایجاد فضای مناسب در ساختمان اداری جهت انتظار ارباب رجوع نموده است.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: نصب یک دستگاه کولر ، یک دستگاه تلویزیون LCD ، یک دستگاه آبسرد کن و یک دستگاه واکسن کفش در همان فضای ایجاد شده از اقدامات سازمان جهت رفاه هر چه بییشتر ارباب رجوع است.
عسکری زاده گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع نصب تابلو راهنما ورودی ساختمان ، نصب تابلو راهنما بر سردرب اتاق ها ی محل کار مسئولین واحدها و بخش ها، نصب نام و نام خانوادگی و پست سازمانی متصدی انجام کار بر بالای سر محل کار مسئولین جهت اطلاع کامل ارباب رجوع ، فرم نظر سنجی از ارباب رجوع درباره کیفیت خدمات دهی و چگونگی برخورد کارکنان با ارباب رجوع را از دیگر اقدامات سازمان است .
|