ساعت
اوقات شرعی
تقویم
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 40353
 بازدید امروز : 31
 کل بازدید : 94542
 بازدیدکنندگان آنلاين : 4
 زمان بازدید : 0/1875


  چاپ        ارسال به دوست

ملک عسکری زاده:

اخذ خدمات مناسب حق ارباب رجوع است.

سرپرست اداره  توسعه و مدیریت منابع سازمان سیما ،  منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس گفت: مردم سرمایه نظام اسلامی هستند و ایجاد شرایط مطلوب و ایجاد فضای مناسب جهت اخذ خدمات از دستگاه حق اریاب رجوع است.

به گزارش روابط عمومی سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس عسکری زاده بیان کرد: مهم ترین اصل تحول در سازمان ها مشتری مداری و حفظ ارزش و کرامت مردم و جوابگو بودن به آنان به عنوان یک وظیفه است.

وی اذعان کرد: آنچه باعث موفقیت سازمان در پیاده سازی طرح تکریم ارباب رجوع گردیده است در درجه نخست اعتماد کامل به نقش و جایگاه مشتری و ارباب رجوع و بقاء و تداوم کاری سازمان در درجه بعد ایجاد ساختاری سازمانی بر مبنای مشتری مداری و مشتری محوری  است.

عسکری زاده اظهار کرد: به همین منظور سازمان سیما ،  منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس اقدام به ایجاد فضای مناسب در ساختمان اداری جهت انتظار ارباب رجوع نموده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:  نصب یک دستگاه کولر ، یک دستگاه تلویزیون LCD ، یک دستگاه آبسرد کن و یک دستگاه واکسن کفش در همان فضای ایجاد شده از اقدامات سازمان جهت رفاه هر چه بییشتر ارباب رجوع است.

عسکری زاده گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع  نصب تابلو راهنما ورودی ساختمان ، نصب تابلو  راهنما بر سردرب اتاق ها ی محل کار مسئولین واحدها و بخش ها، نصب نام و نام خانوادگی و پست سازمانی متصدی انجام کار بر بالای سر محل کار مسئولین جهت اطلاع کامل ارباب رجوع ، فرم نظر سنجی از ارباب رجوع درباره کیفیت خدمات دهی و چگونگی برخورد کارکنان با ارباب رجوع را از دیگر اقدامات سازمان است .

 

 
   


١٣:٠٩ - يکشنبه ٣ تير ١٣٩٧    /    شماره : ٥٣٦٣    /    تعداد نمایش : ٧٩


امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج